Wielostronna aktywność na rzecz zachowania stanu środowiska naturalnego i kształtowania odpowiedzialnych postaw społecznych wobec postępującej degradacji środowiska będzie przedmiotem działalności nowej spółki MM Agencja Marketingu Ekologicznego Sp. z o.o. powołanej 22 sierpnia 2024 roku. W portfolio firmy znajdą się m.in. usługi związane z organizacją efektownych eventów bez generowania zbędnych odpadów, ekologiczną szkołą tańca, tlenoterapią oraz zupełnie nowa marka slow fashion.

Korzenie nowej spółki są związane z wieloletnią działalnością rodzinnej firmy, która prowadziła od 1996 r. działalność w sektorze ochrony środowiska, logistyki, edukacji ekologicznej i zdrowia środowiskowego. Powołanie nowej spółki wiąże się z wprowadzeniem na rynek innowacyjnych produktów i usług przy jednoczesnym wykorzystaniu doświadczenia wcześniejszej działalności.
Zarejestrowana we Wrocławiu spółka znaczącą część swojej aktywności realizuje również w Warszawie. MM Agencja Marketingu Ekologicznego Sp. z o.o. będzie partnerem strategicznym największej w Polsce organizacji odzysku opakowań a tym samym będzie mieć udział w organizacji edukacji ekologicznej o wymiarze ogólnoświatowym i akcjach publicznych kampanii edukacyjnych docierających do milionów obywateli. Do zadań firmy będzie należało też zarządzanie teatrem ekologicznym i szkołą musicalową przy teatrze, organizowanie działalności rodzinnego parku rozrywki ekologicznej, prowadzenie szkoleń i innych eventów oraz projektowanie produktów niwelujących ślad węglowy względem klasycznych produktów i opakowań.

Naszym celem i misją jest prowadzenie działalności gospodarczej, która dba o zdrowie środowiskowe i buduje oparte na sztuce i emocjach skuteczne przekazy edukacyjne. Jesteśmy edukatorem i propagatorem realnego włączania kwestii ochrony środowiska w działania biznesowe i aktywności gospodarcze proekologiczne, eliminując możliwość greenwashingu a jednocześnie gwarantując zyski i przewagę konkurencyjną – podkreśla prezes spółki dr Katarzyna Jadwiga Michniewska.

W ofercie spółki znajdzie się ponadto zupełnie nowa marka odzieżowa w duchu slow fashion. Inauguracja marki zapowiadana jest na pierwszą połowę 2025 r. W jej ofercie mają znaleźć się trwałe i stylowe ubrania i akcesoria dla polskich rodzin.

Osobnym komponentem oferty spółki będą szkolenia Logistyka Odzysku organizowane w Japonii. Są to unikatowe wyjazdy dla profesjonalistów z branży, którzy chcą zdobyć wyjątkowe know-how ucząc się od firm i instytucji japońskich będących globalnymi liderami w biznesie przyjaznym dla środowiska. W 2025 roku MM Agencja Marketingu Ekologicznego Sp. z o.o. będzie uczestniczyć w programie partnerskim wspierającym udział Polski w Wystawie Światowej Expo w japońskim mieście Osaka.